BFF aku!


Hello..ini ialah BFF aku kt skul..
diowng nie paling aku sayang..
ader sowng tu ske buat lawak dier
ader tuh pndai jge hati membe n mcm2 lagi lah diowng nie..
n diowng nie termasuk aku ske merayau satu skull.
huhu..kte orng slalu gak kluar kelas sbb malas nk belajar
time cikgu yg kte owng x ske..
then kte owng nye kelas lah yg slalu buat bising. huhu..
penah tuh kte owng buat hal sendiri jer mse cikgu ajar..
kte owng slalu kene rotan ngn si mizie(petak)..
huhu..tpi kte orng tetap best fren..
aku harap tahun depan kte semua satu kelas lagi..
aku x nk berpecah kelas ngn korang..
korang lah paling terbaek untuk aku...
aku sayang korng..tpi spe nk kenal ngn duk2 nie..
tnye aku dulu..nnt korng tau lah aper jawapan aku..
aku selalu syg korng semua..

kalau korang nk tahu kte owng x kn terputus membe..selagi ader allah, yg maha tahu hal kte orng..

0 komen:

Post a Comment